Fuskbyggarna

Jag kollade nyss på fuskbyggarna som gick på 4:an. Jag hann bara se 20 minuter av programmet och det räckte. Det var verkligen jätte tråkigt, haha. Men synd tycker man ju om familjerna, man ska inte behöva ha det så. Nu sitter jag här och chattar med min mamma som sitter kanske 5 meter ifrån mig. Klockan är 22.00 så jag ska väll gå och lägga mig snart. Måste vara pigg imorgon! Imorgon ska hela klassen till DN och det ska faktiskt bli roligt. Vi slutar efter besöket som är någon gång vid 13.00, skönt!

Godnatt!:)


Kommentarer

Postat av: HES-HAM

Lmao @ chating 5 feets away

At least not like me and my bro

he was 30 cm away and we were chating lol !

2010-03-18 @ 01:34:41

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback