Efter lite städning...

så har jag nu världens finaste rum. Yes, direkt efter att jag hade skrivit förra inlägget så började jag först att göra rent i kaninens bur. Buren såg ut som en svin(kanin)stia så det behövdes verkligen. Jag kom hem på att om jag papper i buren istället för små toalettrullar(som man har i kattlådan) så behöver jag inte städa så mycket. Jag gjorde det skönt för henne och la mycket halm i buren. Mitt rum såg också ut som en svinstia och behövdes verkligen fräschas upp. Det tog inte så lång tid och jag är väldigt nöjd, hehe. Det jag är mest förvånad över är att jag började städa...bara sådär xD

Jag har jätte ont i ryggen förresten, någon som vet något som botar? Jag kan bara komma på massage av älsklingen men han är ju inte här :/

Nu ska jag läsa Fredag-tidningen som klassen fick ta när vi var på besök på Expressen :)


Världens finaste bild på världens finaste rum :D


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback