Bodyguard åt Marilyn Manson!

Jag vaknade för inte så länge sen av en dröm som var ganska psyko, hehe. Jag drömde om att JAG var Marilyn Mansons bodyguard. Marilyn Manson hade precis sjungit sin sista låt under en konsert i något land och jag skulle ta honom hem. Det roliga är att hans hem inte låg på jorden utan han hade egen värld. När vi skulle fara till Mr. Mansons "egna världen" så var det några fans som upptäckte oss. Dom vill dock bara ha autografer men bakom dom så springer det prickskyttar. Dom försöker skjuta mot oss men vi hinner undan och sedan vaknar jag!

Det var den mest sjukaste drömmen jag har haft. Att vara Marilyn Mansons bodyguard måste vara en ära.


Bilden är tagen under Sverige konserten 2007. Dock tagen med världens sämsta kamera!

I alla fall, jag är ju ledig idag men jag tänkte gå ut istället för att sitta hemma hela dagen. Ni har väll inte missat att solen skiner?:) Det är så himla underbart. Snön smälter och fåglarna kvittrar, inget kan bli bättre!


Kommentarer

Postat av: The Terrorist

Nice dream , better than mine lol i dreamed i was chased by a dog and a black rabbit >.> !!!

2010-03-11 @ 12:34:48

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback