50 min efter provet!

Nu har jag gjort mitt sista nationella prov i engelska och det gick super. Som sagt så var jag as nervös innan och någon stans i mitten och mot slutet. Jag darrade och jag trodde aldrig att jag skulle hinna klart men det gjorde jag. Jag är mycket nöjd. Man fick antingen skriva om Hope for the future eller något annat om TV. Det sista ansåg jag tråkigt så jag valde det andra :)

Snart är det lunch och jag hoppas det blir något gott. Efter det har jag bara hemkunskap och sedan slutar jag :)
Det ska bli så himla skönt att få komma hem men plugget väntar dock där hemma också. Genetik är INGENTING för mig. Men jag känner mig säker så ja.

Ciao!;)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback