17 Mars

Tjena!

Idag vaknade jag med världens magvärk. Jag har aldrig haft en sådan magvärk. Det var verkligen hemskt så jag somnade om. När jag vaknade så stod mamma i dörren till mitt rum och frågade vad fan jag gjorde hemma. Jag orkade inte bry mig om att hon vara arg på mig så jag sa bara att jag hade ont i magen och somnade om igen. Sedan jag vaknade igen, någon gång vid 10.00, så har jag ätit frukost och skrivit på min Film Review. Och vet ni vad! Den är klar nu, den ska vara läsas om någon i min familj :D Eftersom den är klar så slipper jag bry mig om läxor i helgen. DOCK! Har jag prov i harmonilära på tisdag nästa vecka. Grrr!

Igår så satt jag och en kompis och klurade ut hur min header skulle se ut. Den blev dubbelt så stor som bloggen så jag måste förminska den. Haha, nu måste jag bara klura ut hur jag sätter in den på bloggen.

Nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik, men jag tänkte ta en promenix med hunden. Hon måste ju också få göra sina behov :)


Kommentarer

Postat av: S

Inte :O

Du måste ._.

2010-03-17 @ 14:19:41

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback