T-R-Ö-T-T

Sedan mamma kom hem så har vi försökt fixa en snygg "outfit" till imorgon. Innan hon kom hem hade jag bara en klänning och ett par skor. Nu har jag klänning, skor, smink och även smycken. Vi lyckades ganska bra faktiskt och jag är nöjd. Love her! Nu är jag redo för balen och det enda jag ser framimot är när Mattias kommer och hämtar mig efter balen. Haha, typiskt mig.
Men vet ni vad? Just nu skulle jag vilja sova, helst med min pojkvän men man får inte alltid i världen, så jag tänkte dra mig mot sängen. Gaddarna är borstade och jag ska bara ta ut linserna, sedan är jag redo för sängen. Hm, ett sista ord...JAG-ÄR-SÅ-JÄVLA-TRÖTT! (Tänk er att jag säger det snabbt) Hahaha, jag är så jävla dum i huvudet när jag är trött. Vi hörs imorgon, godnatt snyggingar! ;)


Fy vad jag saknar Mattias! *snyft*


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback