Sov hos Mattias

Gårdagen slutade med att jag sova över hos Mattias. Det blev inget dopp i Grisslinge, vi orkade inte och dessutom hade solen försvunnit. Jag åt middag hos mig lite snabbt och sen stack vi hem till Mattias. Där pluggade jag till NO provet som jag hade idag (det gick jätte bra) och vi kollade på en film som heter Spy Next Door. Den var jätte grymt rolig och jag rekommenderar den.

Idag vaknade jag vid 07.00, steg upp och borstade tänderna och åt frukost. Sedan följde Mattias med mig till bussen och jag åkte till skolan. Jag gjorde bara NO provet och sen stack jag hem. Just nu sitter jag och mamma och äter glass och letar efter hotell i London. Det är jätte svårt att hitta ett rätt så billigt men även bra hotell. Vi behöver hjälp så om ni har några tips så är det bara att slänga in dom.

Nu ska jag fortsätta leta hotell och vid 14.00 ska jag på ett möte med det nya sommarjobbet. Hugs!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback