Smått å' gott från den underbara gårdagen :)


Dagen började med mys i sängen och frukost :)


På med mattes mysiga tröja och ett par shorts, dags för städning! ;)


Puss-pauser fanns med på schemat under hela dagen, haha :)


Det blev finare och renare efter två timmars städning, snart kommer gästerna! :D


Efter städning hjälpte Mattias mig att baka en kladdkaka till festen :)


Mamma satte på sig solglasögonen och satte i hörlurarna för att slippa oss andra en liten stund ;)


Gästerna börjar trilla in, bland annat ett studernade par från Italien. Dom var über trevliga! :)


Fler utav gästerna under sillunchen :)


Annelie och Benny och deras son Tommie. Tommie är för övrigt grym på gitarr! :)


Grillandet började. Här står två av min farbröder och grillar. Grymt roliga Carlos och försiktiga Daniel! :D


Carlos och hans son David(min kusin). David kommer bli kock i framtiden, I know it! ;)


Mums! :)


Carlos hade med sig sin hund Zorro. Tyvärr löper Celi så dom kunde inte leka. Zorro kände hennes lukt och gnällde verkligen hela tiden. Haha, ingen rolig midsommar för Zorro.


Middagen var mysig och vi hade sjukt roligt. Hon som sitter mittemot mig(jag har en grå stickad tröja) är sjukt rolig. Hon har verkligen varit med om mycket och hon berättade om en hel del saker. Love her!


Det här är killen som kommer från Italien och bara är här för att studera. Jag kommer inte riktigt ihåg vad han heter men han var jätte snäll. Hans tjej kan ni se på några bilder längre upp. Hon sticker ut och ser inte ut som en svensk :)



Hehe, det var min midsommar i bilder. Självklart fanns det fler stunder jag kunde ha tagit kort på men jag hade inte kameran i handen hela tiden. Nu kommer det gäster från igår som ska hämta saker som dom har lämnat kvar här. Jag ska även äta korv med bröd till lunch. Vi hörs senare! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback