Redan Juni? :o

Tjena vad tiden går fort! Idag är det 1 Juni och jag har för mig att man brukar fira något då eller är det den 6 Juni eller 7 Juni? Äsch! Juni känns iallafall bra för idag har jag gjort strålande grejer. Jag har haft uppspel på musiken och jag har turen med mig och behåller mitt VG. Jag har även gjort ett SO prov som gick sisådär men vi får väll hoppas att jag håller betyget där också. Man vill ju inte sänka sig precis :/ Skolan gick som sagt strålande och jag är på toppen humör!

Efter skolan var det tänkt att jag skulle skynda mig hem och passa Maximus. Anledningen är för att mamma ska och jobba kl 15.00. Men min kära storebror är hemma så jag behövde inte skynda mig. Fast jag slapp idrotten så det var skönt, hehe :)

Min älskade Mattias slutar 15.00 och då åker han direkt hem till mig. Kuuuul va? :) Jag har bakläxa tills på fredag om ni kommer ihåg det, så vi ska ner till affären och köpa dom ingredienserna vi behöver. Han ska hjälpa mig, snällt va?:) Love this awesome day!


Jag tog typ 100 bilder med mammas brillor på mig igår kväll. Wanna se? ;) Ni har inget val! :D


Glad är bara förnamnet! ;)


Hm, kanske nästa Kissie? Nej, fyfan!


Två äpplen satt på ett träd och sedan ramla den andra ned. Kära smed! (Gosh, så dålig!)


Haha, dom andra vara ingenting att se. Too embarresing!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp någon bild på din pojkvän så man får se vad du har raggat upp för någon? :D <3

2010-06-01 @ 15:20:41

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback