Perfekt fest!

Gårdagen var helt klart bäst. Det kom mycket folk och det var jätte trevligt. Det brukar oftast vara så att vissa i släkten stör sig på varandra och det är så himla tråkigt. Jag har ju portugiser från pappas sida och svennar från mammas sida så det blir en liten krock där. Men "dom" var inte med på festen för dom ville hellre se på Victorias bröllop. Jag och dom som var hos mig igår såg istället bröllopet på TV och det var vackert. Presenter? Jo, jag fick presenter också. Jag fick 400 kr sammanlagt, en GB glass check(haha), ett SPA-set, en topp och "digitilfoto" - tidningar. När det var få gäster kvar så åkte jag och Mattias hem till honom och åt jordgubbarna som hade blivit över från festen. Runt 23.00 slocknade jag framför filmen Godzilla.

Idag vaknade vi vid 10.40 och gick upp och åt frukost. Sedan fixade jag mig och pussade lite på Mattias innan jag gick till bussen. Nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra. Mamma frågade nyss om jag ville hänga med handla. Det får väll bli så för jag måste ut i det fina vädret! :) Ni behöver inte oroa er för ännu en dag av "no update". Idag ska jag inte vara med Mattias utan idag ska jag vara helt själv. Vi hörs senare! :)


Dom sista gästerna (tog bara foton innan jag skulle dra till Mattias)


Tog kort på TV:n för att åtminstone få en bild ^^


Äsch, nu ska jag handla med mamma och bara ta det lugnt. Vi hörs! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback