Namn på mina framtida barn

Jag vet inte hur många ungdomar som har tänkt på det än. Dock har jag redan kommit på namn till mina barn. Det är inte så att jag har bestämt att det kommer bli dom namnen. Man kanske kommer på något annat när barnet ligger där i famnen och skriker. Who knows? Hehe, men namnen jag har kommit på känns fina och udda. Jag hade tänkt mig att om jag får en dotter så blir det en Nova. Om det blir en pojke som får han heta Emanuel. Är dom inte gulliga? Hehe, vad tycker ni? :) Har ni tänkt på vad ni ska döpa er barn till?:)


Hehe, men det finns nog inget sötare barn än Maximus! :)<3


Kommentarer

Postat av: Anonym

Söta namn :)

Jag vill inte ha barn... men om jag skulle få en tjej motförmodan skulle jag döpt henne till Jolina och en kille Maximilian ^^

2010-07-02 @ 13:27:29
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback