Mötet gick strålande

Jag trodde aldrig att ett möte skulle gå så snabbt men jag är redan hemma. Mötet gick jätte bra och det var fler ungdomar än var jag där. Alla var jätte snälla och vi fick fylla i en lapp om dom vanliga frågorna när amn söker ett jobb. Dom pratade om företaget och det verkade nice men vi får se. Jag ska få reda på om jag fick jobbet den här veckan. Vi får hoppas på att jag får det för annars har jag i-n-g-e-n-t-i-n-g.

Aja, jag har precis kommit hem och jag är verkligen as trött. Jag vill egentligen bara gå och lägga mig men jag vet att jag kommer må dåligt när jag vaknar upp. Det blir till att försöka hålla mig vaken med musik eller en bok. Hm, jag hoppas pappa kommer hem från sin arbetesintervju snart och att han har med mig thaimat. Jag är så himla sugen på det!

Mamma ropade på mig och när jag kom ut fick jag syn på den här söta saken.
Han ville inte sova själv så han la sig med kudden bakom mammas rygg. Visst är han gullig!?:)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback