Mina första solglasögon

Jag har precis varit och handlat mat med mamma och Maximus. Jag och mamma inhandlade även solglasögon till oss. Jag vet inte om dom passar på mig men bögen på Kicks sa att dom såg perfekt ut. Haha, jag tänkte "en modemedveten bög går väll att lita på" så jag valde dom istället för dom jag först hade tänkt köpa. Aja, jag ska bara skriva det här inlägget lite snabbt för maten är klar och jag är jätte hungrig. Mattias är även påväg hit så jag ska stänga av datorn nu. Vi kunde inte hålla oss ifrån varandra så han kommer hit ändå, hehe^^

Nu ska jag äta, ni får en bild på dom nya solglasögonen och sen blir det ingen mer bloggning för idag. Imorgon ska jag in till stan med mamma, pappa och Mattias så det blir ingen update förens sent. Vi hörs! :)


Vad tycks?;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback