Lite bilder såhär på kvällskvisten, går väll bra? :)

Just nu sitter jag och filosoferar och känner mig ganska yr. Anledningen är nog för att datorn har gjort mig knäpp pga av att jag har suttit här för länge. Jag har iallafall gjort något nyttigt; gått en lång promenad med hunden, fotat, ätit en banan, pratat med Mattias och badat med Maximus. Haha. Jag vet inte om man kan kalla det nyttigt men sure. Nu slänger jag in lite bilder och sen får bloggen fyllas på imorgon igen :) Hare gött!



Du och jag i en körsbärsparad *tralalala, jag är dum i huvudet*


Kommentarer

Postat av: S

Din pin <3

2010-06-16 @ 10:51:43
URL: http://energiboll.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback