Jag har hittat ett par skor!

Jag följde med till Move&Walk för att se vad Maximus egentligen får göra när han är där. Det var faktiskt ganska intressant och jag deltog faktiskt mer än vad min kära pappa gjorde. Move&Walk är faktiskt jätte bra, man märker hur barnen utvecklas. Dock har jag bara varit där en gång men dom har anteckningsböcker där. I den antecknar dom vad dom har varit bra på just den dag och vad dom har utvecklats i. När Maximus började där kunde han inte gå och det kan han nu. Det är så roligt att se, jag älskar min lillebror precis som han är så det så! :)

Efter Move&Walk var jag jätte trött och hade ont i huvudet. Men det hindrade mig inte från att stanna kvar i stan och leta efter ett par skor till balen imorgon. Letandet gick rätt så bra och jag hittade ett par ballerina skor inne på DinSko. Dom kostade 299 kr och är helt okej. Jag provade dom alldeles nyss till min klänning och det ser helt okej ut. Men mamma ska få se när hon kommer hem från jobbet. Om dom inte passar enligt henne så måste jag in till stan imorgon en snabbis.

När jag kom hem så var jag jätte hungrig, hade världens huvudvärk och trött var bara förnamnet. Men nu har jag fått i mig lite flingor(pappas mat var ingen hit) och min huvudvärk har försvunnit. Nu ska jag göra en läxa som ska vara inlämnad på fredag och som jag inte hinner göra imorgon. Den går dock otroligt snabbt och sen har jag ingenting att göra. Det blir antagligen chill tills mamma kommer hem och då blir det show i klänning! :)

Min dag har varit händelserik, hur har eran dag varit? :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback