Inte ska kaninen behöva vara utan vatten!

Vet ni vad? Idag har jag gjort en god gärning. Faktiskt alldeles nyss. Min kanins vattenflaska gick sönder under kvällen på midsommar. Så för att vara snäll och maybe djurvänlig så gick jag ner och skulle köpa en vattenflaska + något gott till henne. Först gick jag till brisak, no vattenflask men godiset fanns. Efter det gick jag runt halva Mölnvik och letade efter en vattenflaska och tillslut hittade jag än. Tack och lov så hade Granngården vattenflaskor. Jag kunde ju inte komma hem tomhänt? Jag menar det är sommar och min kanin behöver vatten. Sedan fick jag lov att traska hem i solen i mina för stora flippflopps.
Nu älskar kaninen mig, som för övrigt heter Grodan. Fräscht namn på en kanin vah?;)



Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback