Hemma hos Mattias :)

Just nu sitter jag hemma hos Mattias och vi har precis ätit middag. Jag skulle inte få sitta här om det inte var för att Mattias och hans pappa spelar pingis någonstans. Jag passar på att skriva nu när jag kan för jag vet inte riktigt när det kommer hända nästa gång.

Aja! Dagen har iallafall spenderats i stan. Först åkte jag och Mattias in, han snaggade sig i en "drop in"-butik så nu är han über snygg. Efter det gick vi in på Monki som låg brevid och upptäckte att dom hade världens rea. Till en början hittade jag sisådär 5 plagg men det var bara 1 av dom som passade, ett linne. Vi ringde mamma som var i stan med Maximus. Hon kom dit och köpte linnet som kostade 25 kr i slutändan ;) Efter det gick vi in och ut i varje butik som alla hade rea. Det var helt sjukt, 50 % överallt men jag hittade dock inget i dom andra.

Aja, nu kommer guysen tillbaks så nu ska jag dra. Ni får ha det så bra. Vi hörs! :)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback