Hemma en sväng...

Jag är hemma en liten stund, mamma ska ta en cigg och jag ska dricka vatten. Vi har precis varit nere och handlat och det kryllar av stockholmare som ska till landet imorgon. Midsommar är nog den jobbigaste högtiden ever! Vi har inte handlat allt så vi måste ner igen med cyklarna. Jag är as trött just nu, stod och gäspade i affären till publik. Det är sjukt varmt och man blir nästan yr. Illamåendet har iallafall gått över så vi tackar för det. Fyfan vad jag vill ner till beachen just nu, sola och ta första doppet. Mohaha, fick nyss money som brorsan var skyldig mig, 75 kr...inte mycket men det är väll några glassar ;)



Mamma har rökt sin cancerpinne och jag har druckit mitt välbehövliga vatten.
Nu bär det av till affären igen, cya! ;)

 


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback