Helt plötsligt...

så mår jag otroligt illa och det känns som om jag ska spy vilken sekund som helst. Det känns som om hela mag innehållet kommer upp snart. Äsch, jag måste försöka hindra det. Det är så jävla äckligt att spy, jag vägrar göra det. Hm, det kanske blir bättre om jag hänger med till affären med mamma och får lite frisk luft. Det konstiga är att jag precis har varit ute på en promenad med min lillebror. Aja, skit samma! Jag måste iallafall från datorn för den gör mig spyfärdig, vi hörs när jag mår bättre! :)


Mot Willys! ;)


Kommentarer

Postat av: fanny

Sv: The Hives är sååå bra live. :D

2010-06-24 @ 14:51:01
URL: http://vissel.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback