Han är en sån som ska fira allt...

Jag vet inte hur jag orkade, kanske för att jag skulle få en godispåse som belöning. Men jag gick ner till affären igen, med pappa denna gång, för att handla bullar. Han fick nämligen ett ja från ett företag han ville börja jobba på så han ville fira det. Haha, han är en sån som ska fira allt. Han är ju opererat sig nyligen så promenaden dit och tillbaks gick långsamt och jag var hur trött som helst. Men men, skit i det nu. Jag har precis tagit en dusch och smörjt in mig i en lotion för att min hud är torr som in i helvete. Nu ska jag fika med familjen och sedan vänta på Mattias som kommer och sover över. Myspys! :)



Så här såg jag ut tidigare idag, nu blire myskläder :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

fin du är då :)

2010-06-26 @ 23:38:10
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback