Grattis på födelsedagen Maximus! :)

Idag fyller min lillebror 4 år och jag vill bara säga att han är världens goaste lillskit! Jag hoppas att han läser det här senare i framtiden då han förhoppningsvis kan läsa. Wiho! :) Jag fick ett par söta (läs:jätte söta) bilder på honom alldeles nyss och här kommer dom.



Visst är han söt!?:)


För övrigt har jag precis kommit hem från skolan och ska snart gå ner och handla med mamma. Jag ska handla present till Maximus och sen ska vi även handla middag. Det blir väll även något gott eftersom det är Maximus födelsedag. Lite senare åker jag kanske till Mattias och sover över hos honom :)<3

Vi hörs!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback