Eclipse idag! :D

Den här gången kanske jag ska be om förlåtelse. Men...jag har sommarlov och nu är det frihet som gäller, förstår ni?:) Dom senaste dagarna har jag legat på stranden, solat, badat, varit med mattias, shoppat och allt ni kan tänka er. But! Idag hände det något väldigt speciellt. Jag såg nämligen Eclipse för första gången. Den var underbart bra, absolut bättre än vad jag hade hoppats på. Den är verkligen 5/5 och ni borde se den, eller ni måste se den, okej?;)


Ni måste se den! ;)


Så vad händer dom kommande dagarna för Josefine/Konsertfjollan? :) Hm, det ni borde veta är att jag ska bo i Göteborg i 3 dagar. Jag åker på fredag och kommer hem på måndag. Jag, Mattias och hans pappa ska åka och hälsa på hos Mattias bror och även hans mamma. Vi ska även på Liseberg en dag och det ska bli jävligt roligt. Det ska även bli nervöst att träffa hans mamma. Det är nämligen lite speciellt...jag kan tyvärr inte berätta. Men jag har aldrig varit i Göteborg så det ska bli jätte roligt :)

Så, det blir inte så mycket på bloggen dom kommande dagarna. Men jag hoppas att ni läsare stannar kvar iallafall. Ni får ha överseende. Det är sommarlov för guds skull! ;) Ni får ha det så bra.
Vi hörs på måndag eller tisdag.


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback