Det vart inte som tänkt...

Kvällen igår vart inte som tänkt. Det var meningen att vi bara skulle kolla på New Moon. Dock var vi för mysiga så vi gick ner och satte oss på en brygga. Dock kunde jag inte låta bli att fota, så jag har en jävla massa bilder. Men, kvällen slutade iallafall så att vi kollade på New Moon och mamma tyckte att det var usel. Vi somnade någon gång efter 12.00 efter att vi spelat spel och druckit te. Myspys som sagt! :)

Idag vaknade vi vid 10.00 efter lite myspys i sängen. Vi gick upp och åt frukost och sedan satte vi oss på altanen. Idag är det mänligen strålande solsken och gissa om jag är happy! Jag och Mattias ska snart åka in till stan och ha det lite trevligt. Han har även planerat att raka av allt hår på skallen eftersom han tycker att håret är jobbigt. Nu ska jag dra, vi hörs senare eller imorgon! ;)






Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback