Alltid 10.00 ;)

Jag vaknade för en halvtimme sedan, det vill säga vid 10.00. Jag är inte ett dugg trött och det är nog för att jag har en vana vid att gå upp vid 10.00 nu. Innan sommarlovet bestämde jag mig för att alltid gå upp tidigt så att jag inte missade hela dagarna. Man kan säga att det går riktigt bra, mohahaha. Jag har inte gjort som mycket hitills, ätit frukost och chillat på altanen i en solstol. Idag kan man kalla för igår, för idag kommer jag ha lika tråkigt som igår. Men vi får se, det kanske blir roligt...Mattias kommer nämligen hit och sover över! ;)
Shulululu :D


Det får bli en bild på min gröna bror. Ja, det är sant. Han är grön och likaså hans polare. Dom är medlemmar i en maffia och gjorde inte som ledaren sa och vips...hulken? 0.0


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback