7 MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! :D

Hehe, ni som såg matchen alldeles nyss vet att Portugal vann mot Nordkorea med 7-0! I första halvlek gjorde dom 1 mål och i andra halvlek så gjorde dom 3 mål på 7 minuter och sedan gjorde om 3 mål till. Helt otroligt. Jag vill tacka Ronaldo som sköt upp bollen hela tiden. Jag vill även gratulera honom för hans enda mål i matchen, han blev så glad. Hehe, just nu skriver jag rörigt men det är för att jag är så himla glad. Dom ägde ut Nordkorea och dom förtjänade att vinna matchen. Ingenting kunde stoppa dom från att göra mål! ;)


Cristiano Ronaldo


Kommentarer

Postat av: J.

Sv: Okej :) Han bor utanför Hudiksvall och jag i norra Skåne så minst en resa på 7 timmar med tåg. Det är jättejobbigt verkligen men vår kärlek är så stark att den överlever saknaden :) Det blir så att om man saknar varandra så sjukt mycket så man tar till vara varje sekund man får tillsammans ^^ Men det blir ju jobbigt när man inte kan träffas på ibland flera månader :/ det jobbigaste är nog att inte veta när man kommer träffas igen och att inte sova tillsammans... men denna gången behöver jag "bara" vänta tre veckor !



Det där med vädret känner jag igen... här bara regnar hela tiden! Supertrist för då har man verkligen ingen lust att gå ut :/



Vad roligt! :D Hur länge har ni varit tillsammans?

Tack, du får ha en bra dag du med!

Postat av: J.

Sv: Det är vad jag/vi vill och hoppas på iaf :)

Det var länge, grattis! Vi har varit tillsammans i lite mer än 1 år och 9 månader :)

2010-06-21 @ 16:35:13
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/
Postat av: J.

Sv: Ingen aning ;) men det låter lite jobbigt att ha sex 14 timmar i sträck faktiskt haha!

2010-06-21 @ 16:38:54
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback