Världens tråkigaste film!

Innan Mattias kom hit så stod jag och rensade och fixade fint i min garderob. Man kan inte säga att jag lyckades eftersom den är lika "ful" som innan. Men men, man kan iallafall hitta saker nu och man slipper gå igenom vart enda plagg för att hitta det plagget man vill ha. Såhär såg det ut innan jag började, haha ;)



När Mattias kom så sprang han till fläkten det första han gjorde. Han klagade på att det var så jävla varmt att han höll på dö. Jag kan inget annat än hålla med honom. Han var iallafall hungrig så vi åt pizzan som blev över från igår. Just nu sitter han och kollar på världens tråkigaste film som pappa hyrde för några dagar sedan. Jag passar på att skriva ett inlägg men snart hade vi tänkt dra ut. Frågan är bara om vi kommer överleva värmen...*fortsättning följer*. Haha, nu ska jag sticka...vi hörs!:)



Den får 1 stjärna bara för att jag är så snäll (a)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vilken fin header du har! :)

2010-07-08 @ 21:36:49
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback