Så jävla underbart att komma bort!

Hej!

Jag kom hem för en stund sedan och har precis ätit en efterlängtade middag. Som ni kanske vet har jag varit borta i två dagar nu och det har varit härligt. Jag har varit hos en kompis bara för att få komma bort och rensa tankarna. Vi och ett gäng åkte ut till en ö och tältade och grillade. Det var jätte mysigt, speciellt på kvällen då vi tände en brasa. Vi hade musik och alla sjöng. Alla var så otroligt snälla och roliga, haha! Förutom att jag knappt fick i mig någon mat så var allt underbart. Jag behövde verkligen det där känner jag. Det är nästan så att jag vill tillbaka men nu får vi se vad som händer. Det är så jävla mycket som händer just nu, haha! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback