Rolig eftermiddag igår :)

Förlåt för att det inte kom något inlägg igår men jag har faktiskt två anledning. För det första så var jag helt upptagen med att laga middag med mamma åt 7 pers och sedan så var det faktiskt match igår. Till middag skulle vi göra hemma lagade pizzor och det gick väll sådär. Mamma vägrade göra en egen deg så vi köpte ett "pizzakit". Pizzakitet visade sig dock vara jätte dåligt och svårhanterligt(gick inte att kavla ut) så vi fick tillslut göra en egen deg. Men vi gjorde även pizzor med degen från "pizzakitet". Tillslut visade det sig att degen fårn pizzakitet var godare, eller det var iallafall vad jag tyckte. Efter maten tog vi en liten promenad och sedan kollade vi på matchen mellan Spanien och Tyskland. Jag och pappa skrek när Spanien gjorde mål. Det är självklart man ska heja på grannarna om man själv inte är med ;) Efter det somnade vi till en film efter mängder av cocacola :)





Idag är det hur varmt som helst och det är inget annat än mysigt. Jag och Mattias vaknade vid 11.00 och har bara ätit frukost sen dess. Mattias har dock åkt hem för att diska och duscha men han kommer tillbaks sen. Just nu sitter jag ut på altanen med mamma och snackar skit. Jag vet inte vad jag ska göra sen men jag får väll hitta på något. Jag såg precis prognosen för vädret här i Stockholm den senaste veckan och det är bara 25, 26, 27, 28. Det är skönt när det är varmt och så men när det blir för varmt är det bara jobbigt. Nu ska jag snacka lite med mamma och försöka få henne att göra något med mig. Vi hörs senare! :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: Klart man hejar på grannarna då ;) Tror du Spanien vinner på söndag då?



Min barndomskompis heter Jolina :) Eller hon hette innan hon var tvungen att byta namn :P

2010-07-08 @ 13:20:22
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; ja!

kram

2010-07-08 @ 13:57:49
URL: http://iamtovas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Hon har haft en jobbig uppväxt så hon var tvungen att ändra för att folk inte skulle hitta henne när hon flyttade runder :/

2010-07-08 @ 14:08:47
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Haha jo de kan jag väll förstå! Hoppas dom vinner hela skiten då! :D

2010-07-08 @ 20:18:29
URL: http://svenzon.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback