Redan svettig!

Jag vaknade för kanske 30 minuter sedan. Jag har bara ätit frukost och varit ute med hunden och jag är redan svettig på grund av värmen. Men skit samma! Idag ska jag inte klaga, det har jag bestämt. Det spöregnade inatt så det är jag glad för. Alla växter, speciellt mina blåbär behöver vatten för att kunna överleva. Igår såg mina blåbär döda ut och då blev lilla Josefine ledsen. Jag ska ut och kolla om dom har växt lite, haha. Jag kanske inte har berättat det men jag fulkomligt älskar blåbär! :) Aja, förutom att kolla till mina blåbär så ska jag väll ta det lugnt och försöka att inte dö i värmen. Senare kommer Mattias och myspyser med mig ;)



Jag och Maximus :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback