Mysig stund med kompisar

Jag glömde berätta för er att min mamma hittade ringen för inte så länge sedan. Hon hittade den i Maximus vagn och vi tror att det är Maximus som har tagit den från mitt skrivbord och lagt den i vagnen. Háha, han är så himla busig och jag älskar honom men jag gillar honom inte när han tar saker och lägger dom lite var som helst. Men iallafall, strax innan mamma hittade ringen så ringde en kompis och frågade om jag ville vara med henne och ett par till. Det blev en riktigt mysig stund och vi satt på stranden och pratade om allt möjligt. Haha, men sen var jag tyvärr tvungen att åka hem för att vattna grannens blommor ;) Jag är vrålhungrig just nu så jag tänkte ta något att äta och sen hoppa i säng. Godnatt! :)



Sexigaste bilden ever! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback