Min dag än så länge

Idag har det inte hänt så mycket och det är jag glad över. Jag är ganska trött efter resan men imorgon sätter det fart igen. Men ja, Mattias stack hem vid 13.00 idag och då hängde jag med familjen till stranden. Där stannade jag dock bara en timme. Mamma och jag gick och handlade och sedan skrev jag mitt lång inlägg om resan. Vi hade lämnat pappa på stranden så när han kom hem så bestämde vi att vi skulle cykla till bibloteket. Jag hittade ingen böcker men han gjorde. Vi lånade även filmer så jag skulle väll titta på film lite senare :) Och slutligen...för inte så länge sen så åt jag middag som bestod av pasta och tomatsås. Det var mumsigt. Så...vad ska jag göra nu? Jag hade tänkt att plocka blåbär men då kommer väll alla mygg äta upp mig. Men...det får bli det för jag har fan inget annat att göra, hehe :)  Vi hörs senare babes!



Tänk er blåbär med mjölk och socker...jag ryser!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback