Lite stora i benen...

kanske dom var men jag är ändå nöjd. Min plånbok är även glad för att den slapp komma hem tomhänt. När jag klev av bussen påväg hem så träffade jag även på en gammal klasskamrat. Hon hade också varit inne i stan och köpt jeans. När hon fick reda på vad mina jeans kostade så blev hon röd som en tomat och sa att hon hade fått hostat upp 1400 :- för sina, haha! Jag har inte gjort så mycket sen senast inlägget, ätit mat och lyssnat på musik. Ett par vänner bjöd över mig alldeles nyss så jag får väll se om jag sticker dit. Dock vill jag inte vara inne eftersom det verkar så deppigt. Så vi får se. Jag kanske stannar här med er istället, hehe :) Nu måste jag iallafall kryssa i allt jag vill ha i H&M's höstkatalog, så att jag slipper gå naken. Haha, skämt åsido! ;)




Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback