Det blev för mycket för mig

Jag var hemma hos Mattias för typ en timme sedan och mådde jätte bra. Jag vet inte vad som hände men jag kände att jag ville hem. Jag kände mig inte hemma och jag hade för många tankar i huvudet på samma gång. Jag mår inte bra av att ha det så här så jag ska försöka fixa det här på något sätt. Jag vet bara inte hur jag vill ha det, det är det som är problemet. Det är så mycket som händer!

Nu när jag är hemma mår jag lite bättre iallafall. Jag är dock nervös för att jag ska bryta ihop. Nu när jag skriver det här så känner jag mig så himla patetisk. Suck. Gosh! Nu får jag panik igen.

HUR FAN SKA JAG GÖRA!?


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback