Det är mot lagen...

att väcka mig vid 10.00 när jag sover så bra. Dock älskar jag tjejen som väckte mig så hon slipper undan fängelsestraff. Men fan, jag sov så jävla bra för första gången och dessutom själv. Iallafall, gårdagen var über mysig! :) Jag åkte hem till Sofia där även Ida och Veornica väntade. Vi lyssnade på musik och åt röda vinbär(sååå jävla gott!). Efter ett tag drog vi in till stan, mötte upp två gosungar till och gick till en park och satte oss. Där gungade vi och snackade skit. Jag måste erkänna att jag har missat så jävla mycket. Jag måste börja vara med kompisar igen, ingen kan stoppa mig right now! ;) Sedan åkte vi hem och jag fick gå igenom den där jävla mörka skogen halvt springandes + rädd. Hihi! :)

Mamma ropade nyss och sa att vi hade fått tomater i våran odling..jippie. Mera fetaost sallad till mig! :) Aja, innan jag blir för hungrig så ska jag äta frukost. Jag hatar när man är så hungrig att det känns som om magen är borta. Idag ska jag på släktmiddag lite senare, jag ska äntligen få träffa farmor! :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Skogen xD

PÅ=få :)

2010-07-25 @ 16:42:18
URL: http://energibollen.tumblr.com/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback