Darriga ben ||

Idag är egentligen ingen bra dag men jag försöker göra den till den bästa. Dagen började med att jag åt frukost och läste Twilight. Efter det läste jag 20 sidor till och sedan vart jag tvungen att sätta mig vid datorn för att ge er en berättlse om igår. Jag har även ätit upp min sista rallybil, buhu. Idag spelar Timo på Gröna Lund men jag vet inte om jag orkar. För det första så är mina ögon helt röda och jag kan inte ha linser. För det andra så kan jag inte gå utan mina ben ska darra. Det känns nästan som om jag ska fall ihop och typ dö. Jag är även varm som en ugn och känner inte för att gå någon stans idag. Jag kommer nog ligga i sängen hela dagen och läsa Twilight. Mattias kommer sen och pussar mig, min älskling. Jag är bäst, jag är bäst...ellerhur?(a)

 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag vill fortsätta vara din älskling :/ saknar dig.

2010-07-25 @ 08:48:09

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback