Bad i Kvarnsjön :)

Morgonen började med frukost som vanligt. Mattias var extra god med sitt morgonhumör och var smått tjurig men sånt gilar vi. Hehe, efter frukost satt vi ute i solen ett tag innan vi bestämde oss för att åka och bada. Dock inte i Grisslinge eftersom det är så mycket folk där. Utan vi bestämde oss för att bada i en sjö som heter Kvarnsjön. Jag badade alltid i den sjön när jag var liten eftersom det ligger nära min barndomsgata. Jag och mina polare var alltid där och fiskade coh badade. Men men, jag och Mattias badade och hade det mysigt i solen, det var perfekt. Efter det cyklade vi mot affären och köpte varsin glass som vi satt och åt på. När glassarna var upp ätna så cyklade vi hem. Här hemma har vi inte hunnit göra så mycket. Solat, myst och ätit lunch. Just nu sitter vi på altanen och njuter av vädret. Vädret är helt sjukt, det är typ 30 grader och man smälter bara man är i solen i några sekunder. Men jag ska inte klaga! Efter flera månaders snö och kyla förtjänar vi människor sol och värme, i massor! :)

Hehe, nu ska jag umgås med min pojkvän och invänta några familje medlemmar. Senare blir det god middag och härlig fotboll. Om inte Spanien vinner spränger jag fotbollsarenan! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback