34 grader i skuggan!

Idag är det för varmt för lilla Josefine att vara ute. Hon klarade sig på bussen när hon skulle hem från sin pojkvän men tyvärr inte när hon kom hem. Hon höll på att dö av värmeslag och var tvungen att dränka ansiktet i vatten direkt när hon kom innanför dörren. Därefter sprang hon till frysen för att hämta en piggelin och just nu sitter hon och njuter av sitt något kallare rum. Hon har sitt fönster på vid gavel och skulle helst vilja sitta naken.

Okej, seriöst nu! Det här är sjukt. Jag bor i Stockholm om någon har missat det och just nu är det 34 grader i skuggan här. Jag bor på "landet" och jag kan tänka mig att det är värre inne i city. Och där visst det väll inget vatten att svalka sig i...förutom duschen dårå. På landet är det mer vind eftersom jag bor några km ifrån vattnet. Visst, jag kan tycka det är skönt med värme och sol men graderna är väll lite överdrivna? Jag vill inte klaga men jag är tvungen, haha. Just nu skulle jag vilja cykla till Kvarnsjön men jag har ingen ork. Det är verkligen för varmt och då menar jag det. Idag blir det inget bad utan jag ska nog hitta på något annat. Vad sägs om att ligga vid fönstret och läsa?

Nu ska jag göra lite saft, sno Twilight från mamma(hon lånar den) och lägga mig och läsa, vi hörs snart! :)



Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback