Blue Active

Förlåt för noll komma noll uppdatering men jag har inte haft någonting att skriva om. Helgen vart en degklump som inte ville röra på sig. Med andra ord (mer förstående) så satt jag hemma.

Måndag igen då. Mattias sov över hos mig igår natt så jag fick en fin morgon idag med pussar på pannan. Sedan började det, jag åkte till skolan och satt i 2 timmar och hade as tråkigt. Jag hade iallafall tur att Felicia och Andrea var i skolan. Fram till jul ska vi hålla på med vår sista uppgift i foto/digitalt skapande, vi ska göra en video med temat skräck. Hjälp vad svårt allt blev helt plötsligt!

Efter skolan åkte jag till Maximus för att klä på honom och så och sen kom mamma dit. Vi åkte och handla middag och gick sedan hem. Jag har precis ätit vårrullar och ska nu trycka i mig halstabletter, så j*vla ont i halsen!


Kommentarer

Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Usch då, ont i halsen är inge roligt! :(

2010-12-06 @ 19:47:00
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback