Soft Screen - "Bounce card"

Som sagt så hade jag foto-prov igår och det gick faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig. Frågorna var ganska enkla och det gick väldigt snabbt. Jag fick dessutom sitta ostört med en annan person för något jag hatar är när man kollar upp från provet och ser alla andra sitta och skriva. Iallafall, jag fick reda på resultatet idag och jag fick MVG. Jag är så himla stolt över mig själv!:]

På min skola får man låna olika objektiv, stativ, kameraväska och andra saker hur mycket man vill. Man behöver bara skriva på ett litet avtal om att man har lånat den och så. Jag har alltid velat ha en lite mindre kameraväska så jag lånade det. Dessutom så lånade jag ett så kallat "bounce card" eftersom jag är så trött på den hårda blixten. Ett bounce card gör nämligen så att blixten blir lite mjukare och varmare, inte så hård och kall ;]

När bounce cardet är på så ser det ut såhär, haha ;]


Jag ska testa att plåta på bounce cardet nu. Jag, Mattias och mamma ska nämligen baka lussebullar, lite sent men ack så mysigt!;]


Kommentarer

Postat av: Anonym

SV: Jag äter det typ aldrig, men gillar du vanlig pizza då? =)

2010-12-23 @ 03:44:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback