Snart klar med allt!

Snart är jag äntligen klar med allt som har med skolan att göra. Jag har gjort det jag kan göra hemma iallafall. Jag ska bara skriva fotoprovet och redigera filmen i skolan och sen är jag klar med skolan. Skrev klart min sista läxa nyss och jag blev nöjd.

Det måste vara tråkigt för er att läsa om skolan hela tiden men det är det enda jag har att erbjuda just nu. Jag har jätte ont i halsen så jag har inte kunnat göra någonting roligt idag. Dessutom är vi insnöade här ute i skogen. inte roligt när man inte kan gå någonstans.

Ikväll kommer Mattias hit och kollar Beck med mig, innan det måste jag plugga lite till fotoprovet. Nu ska jag äta men vi hörs snart igen. Puss! :]♥


Kommentarer

Postat av: Anonym

Var det Beck på tv idag? :O

2010-12-20 @ 02:51:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback