Peace and Love

Förra sommaren tjatade jag konstant om att jag ville gå på peace and Love festival men det hände aldrig. Jag hade inte tillräckligt med pengar, mamma ville inte betala och jag fick heller inte åka utan förälder. Jag var skit leden för jag missade några utav mina favoritartister, bland annat Mötley Crüe.

Den här sommaren är det Peace and Love igen och jag vill verkligen gå. Jag tyckte att förra priset på festivalpass var dyrt men i år kommer priset höjas med 150 kronor. Jävligt segt men jag funderar på om det kanske är värt det? Jag har nämligen aldrig varit på festival, så det känns som om jag måste. Den senaste bokade artisten är dessutom Kings of Leon!

Ska ni gå på Peace and Love eller någon annan festival i sommar?:]


Kommentarer

Postat av: Angelica

150 kronor för en festival är väl inte så farligt dyrt?

2010-12-02 @ 20:03:05
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback