Myskväll med Mattias

Ikväll blir det myskväll med Mattias och det innebär att vi äter mängder med godis, myser och kollar på tv. Vi ser antingen Idol eller något annat roligt som går på tv. Jag är ingen som är ute och festar och dricker mig medvetslös varje helg utan jag tar vara på min ledighet. Gud så tråkig jag låter men det är faktiskt mycket skönare så än att varje helg vakna upp med världens huvudvärk och ångest. Förstår ni?;)

Jag har köpt hallonsoda, tänkte testa det, och massvis med godis. Mattias har tagit med sig en lussebulle som han har bakat. Smakade den alldeles nyss och den var nog snäppet godare än mammas ;)


Kommentarer

Postat av: josefine

sv; :)

2010-12-03 @ 19:27:28
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: Tove ♥

sv - det är några kända sångare från sverige som kommer till ett ställe och bor där i flera veckor o dom alla har en varsin egen dag, där dom andra ska uppträda en av dom andras låtar o så.. :D lyssnade du på låten? :)

2010-12-03 @ 19:35:07
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback