Mini-me

Jag lever, lever, lever. Jag trodde inte jag skulle göra det efter den här dagen men det gör jag faktiskt. Efter en timme matte, två timmar engelska och två timmar estetisk verksamhet så är jag äntligen hemma. Eller äntligen? Det var faktiskt rätt mysigt att vara i skolan dom två sista timmarna eftersom det var helt lugnt, vi byggde på våra mini-me och snackade om allt möjligt. Vi fick även frukt och frukt är så himla gott i skolan, jag vet inte varför men det är bara så. Förresten, ni som inte vet vad en mini-me är så kommer det ett ex. här nere ;]

Alltså en mini variant av sig själv, skelettet är gjord av piprensar och sedan formar man kroppen med lera. På det kan man sy kläder eller måla på kläder. Det är as coolt men väldigt pillrigt :]



Efter skolan så hämtade Mattias mig och vi åkte hem till mig och middag. Sedan låg vi bara och myste i sängen tills han drog alldeles nyss. Nu ska jag äta pepparkakor och plugga lite, några inlägg kommer komma upp också :] Kram!♥


Kommentarer

Postat av: ninetythree secrets

i have to say that din header är helt fantastisk! :)

2010-12-08 @ 21:00:55
URL: http://ninetythreesecrets.com/
Postat av: Anonym

re: superduper :) hur är det själv? KRAM

2010-12-08 @ 21:21:55
Postat av: ninetythree secrets

woops, det där var jag :)

2010-12-08 @ 21:22:49
URL: http://ninetythreesecrets.com/
Postat av: Angelica

lägg upp bilder på de ni gjort också :)

2010-12-09 @ 07:51:28
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback