En exklusiv resa!

På grund av tråkighet så tackade ja till att hänga med på en exklusiv resa till Maximus dagis. Där fick jag bland annat hälsa på alla galna dagisbarn och även se Maximus underbara leende. Att han fortfarande är blyg och gömmer sig när jag kommer förstår jag inte men jag älskar honom ändå. I alla fall, resan fortsatte sedan mot Lindex och Willys. Min gudmor fyller år idag, jag vet inte hur mycket (PINSAMT!), och det ska hela släkten fira. Därför var vi inne en sväng på Lindex och jag hittade en tröja på rean som jag ville ha. Jag visade den för pappa och då sa han "Perfekt, den ger vi till Lurdez!". Tack pappa, så himla snällt av dig. Heh, men den passar säkert perfekt på Lurdez också och dessutom är det inte min födelsedag. Resan slutade inne på Willys och vi handlade om nödvändiga saker och 4 liter julmust.

Nu är jag hemma igen och jag ska nog förbereda mig för födelsedagsfesten. Jag måste nog öva på kindpussar om jag inte ska hamna i en pinsam situation. Portugal here I come...typ! :]


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback