Huvudvärk och mensvärk på en och samma gång

Inatt var absolut ingen bra natt för mig, jag sov ingenting och klockan 4 kom dessutom en huvudvärk som höll mig vaken tills jag skulle gå upp. På morgonen fick jag dessutom världens mensvärk och det svartnade verkligen för ögonen. Jag har aldrig känt så mycket smärta! Jag gick därför och la mig i sängen igen, mamma kom i någon gång vid 11 och frågade varför jag var hemma och gav mig tabletter och sedan sov jag till 14.00. Sedan dess har jag suttit fastklistrad på en stol i köket och lyssnat på pappa när han pratat med sig själv, sjungit och visslat om vart annat. Ingen hitt!

Nu ska jag ner till affären men pappa och lillebror, tur att vi tar bilen...hade någon inte orkat gå. Kram! :]♥


Kommentarer

Postat av: anneli

Härligt, skoja inte! jag är sönderstressad för så mycket jobb och slit :(

2010-12-15 @ 17:07:53
URL: http://undernorrskenet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du liknar den där tjejn som var med i idol förra året. Hon Tove, vet du vem jag menar?

2010-12-18 @ 15:04:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback