Vinn en länk i min blogg!

Just nu har jag precis bakat klart en kladdkaka vilket jag blev sugen på att göra bara sådär. Ibland förstår jag inte mig själv. Hehe, kladdkakan blev lite för mjuk men vi får se. Den är säkert himmelsk, eller vad tror ni?;)

Medans jag äter lite kladdkaka och kollar på Fångarna på fortet kan ni som besökare vinna en länk här i min blogg. Det är bara att skicka ett litet varför-du-ska-vinna meddelande. Jag lottar ut den som jag anser mest värdig att vinna. Den här länken är uppe i en dag. Den som vinner dagens länk sätter jag upp imorgon och tar bort i övermorgon. Se det som en chans att finna nya besökare!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback