Världens obehagligaste film...

Josefine anropar Jorden!

Jag har precis sett världens obehagligaste film/dokumentär om utomjordningar och deras "närkontakt". Dokumentären heter Närkontakt och handlar om ett fall i Nome, Alaska där en kvinna varit med om närkontakt. Hon blev aldrig trodd trots att han blev förlamad under närkontakten. Jag vill inte berätta för mycket men när man väl har sett alla bevis och sådant i filmen så tror man henne...nästan. Jag är för rädd för att kunna tro på sådant. Jag vill helst leva själv med människor och djur runt omkring mig, inget läskigt och overkligt. Men filmen var iallafall sjukt bra och ja, ni borde se den. Den får fan 4 av 5 stjärnor ;)

 


Just nu är jag fortfarande rädd och jag har tvingat pappa att sätta på en komedi så att jag kan somna inatt. Även fast jag har Mattias brevid mig (som kommer hit snart) så kommer jag nog ligga och tänka på den där kvinnan. Hehe, jag glömde bort att säga det men efter att vi hade käkat pizza(så jävla gott!) så åkte vi raka vägen till videobutiken och hyrde 4 filmer. Awesomeness!

Nu ska jag ta mig ett glas cocacola och vänta på Mattias. Sen blir det mer film och myspys i sängen. Vi hörs imorgon sötnosar! :)



Såhär såg jag ut genom hela filmen, typ...jag var iallafall rädd!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback