Chilldag nr 39832

Förlåt för att jag inte skrev något igår men jag orkade faktiskt inte blogga. Jag hade dessutom ingenting att blogga om så det skulle ändå ha blivit tråkiga inlägg. Jag hade även Mattias här och igår var sista dagen vi kunde vara med varandra innan vi börjar gymnasiet. Han börjar imorgon och jag börjar på onsdag. Och nej, jag känner mig inte taggad. Bara jävligt nervös! Och juste...jag och Mattias hade en jätte mysig kräftmiddag i lördags! :)

Idag vaknade vi upp vid 09.00, och tänkte att nu ska vi leva. Även fast vi var trötta så gick vi upp för att leva en timme längre. Då menar jag alltså att man lever vaken. Förstår ni att vi sover bort en hel dag när vi sover, det är helt otroligt! Men samtidigt kan jag förstå det eftersom vi är uppe en hel dag. Iallafall, vi åt frukost och gick en promenad med hunden. När vi kom in satte vi oss framför tv:n och Mattias ville att vi skulle se "Närkontakt", den där filmen som jag såg förut. Dock skulle pappa till tandläkaren och skulle då passa på att lämna alla filmer. Så jag och pappa spolade fram till dom läskigaste scenerna för att skrämma upp Mattias. Han tyckte att det var så läskigt att han bestämde sig för att åka hem. Haha, nej men han skulle tvätta kläder, suck. Så nu sitter jag här helt ensam med en snarkande Vincent som sällskap. Jag funderar på att se en film men först ska jag läsa lite bloggar. Det får bli en chilldag idag, skönt va?:)

Vi hörs!







Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback