"Träffa och signering"

Det har inte hänt ett piss än så länge. Jag har bara plockat blåbär (ska göra en blåbärspaj sen) och ätit lunch. Därimellan har jag suttit vid datorn, hjälpt mamma och pappa och gå fram å' tillbaks i huset (i väntan på något att göra). Messar lite med Sofia och vi planerar att åka in till stan för att härja lite. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men hon skriver "träffa och signering". Det låter roligt så vi får se vad som händer. Jag antar att vi ska på en signering och träffa någon. Men nu ska jag ta en snabb dusch och sedan drar jag till stan! ;)

Tråkig bild på plattan men jag kände att inlägget inte kunde bli bildlöst..


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback