Someone is happy

Jag sov som sagt över hos Mattias igår. När jag kom till honom så gick vi snabbt ner till affären och köpte två filmer och varsin lite kladdkaka. Filmerna vi köpte heter "Friday the 13th" och "Waitress". Friday the 13th skulle vara en skräckfilm men var den en gnutta läskig? Nej, jag tyckte bara att den var patetisk. Haha, Mattias tyckte tydligen att den var kuslig. Waitress var något roligare men ändå jätte konstig och huvudrollen ser ut som ett psykfall hela tiden förutom på slutet. Efter filmerna gick vi och la oss :)

Idag åkte vi direkt till Nacka Forum efter frukosten för att köpa en ny mobil til Mattias. Vi hittade en schyst så nu är Mattias överlycklig för att han slipper använda sin dåliga mobil. Vi var även förbi Ungdomsmottagning för att kolla upp vad det är för fel på mina bröst. Jag vill inte säga vad som har hänt men det känns skumt. Precis som förra gången det kändes skumt. Aja, nu är vi hemma på varsit håll för att Mattias skulle tvätta och fixa med sin nya mobil. Ikväll sticker vi förbi Ung08 en liten stund och träffar lite vänner. Nu ska jag äta lunch :)

Jag behöver alla tips jag kan få på bra men ändå rätt så billiga systemisar. Min har typ dött efter några år..sorgligt! :(

Såhär ser Mattias nya mobil ut :)




Kommentarer

Postat av: Anonym

Men du får ju en när du börjar skolan? :O

2010-08-12 @ 10:09:00
URL: http://energibollen.tumblr.com/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback